Dekoracje komunijne – ozdoby na tort

Dzisiaj prezentujemy sklepową witrynę internetową firmy sprzedającej dekoracje komunijne.

Link: http://www.sweetdecor.pl/category/17,dekoracje-komunijne

Prócz ozdób komunijnych w artykule opiszemy również kilka aspektów dotyczących prowadzenia sklepu w takiej branży jaką są dekoracje komunijne. Otóż witryna zwróciła naszą uwagę, nie ze względu na rozwiązania designerskie, ale bardziej kodowe i techniczne. Oczywiście sam sprzedawany produkt jakim są dekoracje komunijne również zwrócił naszą uwagę w aspekcie handlu internetowego, ale o tym później… Serwis ten posiada rozbudowany panel do zarządzania treścią, pozwalający na dodawanie w przyjazny dla użytkownika sposób nowych produktów, a także newsów dotyczących samej sprzedaży i działalności. Firma sprzedaje też inne produkty podobne, same dekoracje komunijne są nowością w ich ofercie, ale opracowali ciekawy pomysł na informowanie potencjalnego klienta o nowym produkcie i poszerzeniu oferty o dekoracje komunijne. Otóż klient jest informowany o pojawieniu się „nowości” w ofercie firmy – jaką w tym przypadku są opisywane dekoracje komunijnych – poprzez system newsów.

Jeżeli chodzi o rynek dekoracji na komunię można powiedzieć, że nie jest aż tak konkurencyjny jak inne, aczkolwiek sprzedając dekoracje komunijne również trzeba wyjść z silną kampanią promocyjną by w miarę możliwości szybko zaznaczyć swoją pozycję na rynku i poinformować społeczność internetową w ogóle o istnieniu naszej nowej oferty. Dekoracje komunijne sprzedaje się sezonowo dlatego dobrze trzeba zaplanować kampanię by trafić do grupy docelowej w odpowiednim momencie, czyli okresie przed organizacją pierwszych komunii świętych. Później cały prawie rok można odpuścić jeżeli mamy zbudowaną markę kojarzoną z innymi naszymi produktami. Aczkolwiek jeżeli chcemy wywoływać skojarzenia naszej marki z takim produktem jaka dekoracje komunijne, można pokusić się o długa systematyczną kampanię. Jednak prezentowana firma prawdopodobnie zdecyduje się na wstępie wprowadzania nowego produktu na sezonową kampanię, aczkolwiek delikatna promocja będzie prowadzona przez cały rok.

Na innych stronach można też znaleźć poradniki tej firmy dotyczące wyboru dekoracji itp. Tego typu poradniki są ciekawym uzupełnieniem wiedzy dla osób się tym interesujących, a za razem w jakimś stopniu budują pozytywny wizerunek firmy.

Dodaj komentarz